Never ever be the same again!

Hejhej! Jag sitter och grubblar över en
gammal vän jag hade. Vi "gjorde-slut" i sommras och jag träffade en annan underbar vän! Som jag har mycket mer gemensamt med!
Nu har den här gammla vännen börjat smsa mig på nätterna om att hon saknar mig och om alla saker vi gjorde för år sedan!
Och att hon saknar mig.. Vill testa lära länna mig igen MEN! Jag tror bara att hon vill vara med mig för att jag och Bitch2, min bästa vän, verkar ha, och har förvisso otroligt kul!
 Och den här gammla vännen har nog inte det, Hon har vänner men ändå säger hon att något saknas och det är jag. Visst att hon kanske saknar mig men jag har gått över henne. Vi är liksom inte lika längre. Och jag har nog aldrig haft en sån otroligt rolig och bra vän som jag har nu! Hon förstår nog inte att vi föds vi dör, vi går vidare, och nu är det så att vi bara inte är nämnda för varandra! Tiden går vidare! Jag vill bara inte såra henne.. om det bara fanns ett sätt jag kunde berätta det till henne.. Jag vill liksom inbte bråka bara.. inte umgås. Things will never be the same again.

xoxo Bitch 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0