OOUPS SHE DID IT AGAIN

Herre min skapare! Nu härmar hon oss med våra ord! Vårt talesätt, snart börjar hon kopiera vår gång också, inte för det är något speciellt med den precis då. Det stör mig bara så JÄVLA mycket! Jag tror jag ska klä ut mig till clown eller något och se henne gå som en några dagar senare, uuussch.. jag börjar hata den fetknoppen!
Och nu smsade en nolifer mig precis
-Hej vad gör du<3
Hon ljuger hela tiden om konstiga saker, Dålig lögnare. Men det är en annan historia jag gör ett inlägg om det senare

Jag kommer total flippa på "HÄRM-APAN"

DIE MOTHER FUCKER DIE


Angående härm-apan. Jag är inte förvånad. Hon ser säkert upp till oss, våra personligheter, vår stil & vårt utseende. Men seriöst. Den lilla fjortisen är en liten copycat, att hon inte kan sluta & skaffa sin egna stil. Hon förstör för oss, det är det ni måste förstå. Det ser ju ut som om vi har bestämt att sätta på oss samma plagg osv. Det är pinsamt. Jag hoppas för hennes egna skull att hon mognar någon dag & inser att som hon håller på så kommer ingen sluta kalla henne fjortis och wannabee. Som hon klagar på så mycket.


XOXO Bitch1 & Bitch2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0